Klantenservice

Onze klantenservice is 24/7 bereikbaar via e-mail: info@home8.nl

 

Bestellen en betalen

Om een bestelling te plaatsen, kunt u de webshop gebruiken. U kunt ook altijd een mail sturen. We bespreken altijd wat de wensen zijn om alles zo duidelijk mogelijk te krijgen.

Voor de meubelen krijgt u, na het plaatsen van de order, zo snel mogelijk een iDeal betaalverzoek met 50% van het orderbedrag. De andere 50% kan òf contant bij afhalen, òf vooraf het afhalen per iDeal betaalverzoek betaald worden.

De andere producten dienen vooraf volledig betaald te zijn. U ontvangt, na het plaatsen van de order, zo snel mogelijk een iDeal betaalverzoek.

Afhalen van bestelling

U kunt uw meubel afhalen op onderstaand adres.
U dient dit wel even minimaal 1 dag van te voren aan te geven door te mailen naar info@home8.nl.
Neem bij het afhalen uw bestelling ID# van uw bestelling alstublieft mee, voor een snelle afhandeling.

Afhaal adres
Home8 (werkplaats)
Boelslaan 20
9591 BS Onstwedde
Betaling: vooraf overmaken of contant (gepast)

Tijden
Maandag – vrijdag: 17.00-20.00 uur
Zaterdag: 9.00-12.00 uur

Bestelling annuleren

Wilt u een bestelling annuleren dan is dit mogelijk. Dit kan gedaan worden door een e-mail te sturen naar info@home8.nl. Houdt daarbij rekening dat u altijd de bestelling ID# van uw bestelling die u wilt annuleren doorgeeft.
Het is helaas niet mogelijk een bestelde meubel te annuleren als daarmee gestart is.

Klachten

Bij ons draait alles om tevreden klanten.
Het kan helaas voorkomen dat u toch een klacht hebt.
U kunt die het beste melden via de mail (klachten@home8.nl) Vermeld daarbij alstublieft de bestelling ID#
Wij zullen uw klacht binnen 7 dagen na ontvangst beantwoorden. Wij streven altijd naar een goede oplossing!